Zwrot towaru po 10 dniach, w nienaruszonym stanie...

czwartek, 29 styczeń 04, 00:00

Czy sklepy internetowe postępują zgodnie z prawem żądając zwrotu towaru w stanie nienaruszonym, aby zwrócić pieniądze? A co w przypadku kiedy towary są spersonalizowane (wizytówki, naklejki etc.)?

Marcin Chrobak napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-01-29 22:29:58:

Czy aby na pewno? Zapis "...chyba, że zmiana była koniecza w granicach zwykłego zarządu." Zwyczajowo sklepy internetowe zastrzegają sobie, iż zwrotu takiego można dokonać JEDYNIE w przypadku, gdy towar nie został "rozdziewiczony". Czyżby nie jest to do końca zgodne ze stanem prawnym?

http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd412563d20069fee3/7b8caeb6d8c35ce6c1256ddd00385c92/$FILE/D20031837L.pdf Czytaj na Forum Merytorium.pl