Czy warto startować do walki z silną konkurencją?

czwartek, 29 styczeń 04, 12:56

Czy w polskim Internecie znajdzie się miejsce dla drugiego sklepu internetowego sprzedającego pewne ekskluzywne wyroby? Czy jeden, silny konkurent jest w stanie zjeść cały, jeszcze mały, tort?

Grzegorz Skaruz napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-01-29 7:40:43:

Zainteresowałem się pewną branżą - chodzi o sprzedaż towarów (z natury trochę ekskluzywnych). Cena sztuki od 10 - 70 zł. Myślę o otworzeniu sklepu internetowego i braniu towaru od producenta. Problem w tym, że w polskim internecie jest już jeden (fakt: tylko jeden) sklep z tego typu produktami, za to prowadzony dobrze i zaprojektowany przez dobrą firmę webdesignerską. Sklep ten jest sklepem firmowym producenta. Trudno mi określić czy jest zapotrzebowanie na tego typu produkty (mieszkam w niedużej miejscowości), ale wydaje mi się że tak.

Czy mam szansę na konkurowanie z takim sklepem? Trochę strach w ciemno zainwestować kilka tysięcy zł w sam towar, nie mówiąc o innych rzeczach. Z drugiej jednak strony sam pracuję w firmie, która prowadzi sklep on-line i widzę jak to wszystko wygląda od zaplecza. Zakładam że będę miał równie dobrze wyglądający sklep z dobrą obsługą.

Do prowadzenia sklepu pewnie musiałbym założyć działalność gospodarczą, czyli dodatkowe miesięczne koszty (200 zł). Czytaj na Forum Merytorium.pl