case study: kompletuj listę adresową jak najwcześniej

piątek, 9 maj 03, 11:14

Wojtek Czeronko zrobił coś co nie często się spotyka w przypadku stron w budowie. Pokazał, że rozumie jedno z najmocniejszych narzedzie e-marketingu.

P.Majewski napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-05-09 15:06:14:

Tak bardzo lubię, gdy widzę dowody tego iż członkowie tego forum robią marketing swoich biznesów z głową. Takim dobrym przykładem jest:

http://www.jezyki-obce.pl/

[zaczeło się od: http://forum.cneb.pl/viewtopic.php?t=655 ]

Wojtek zrobił coś co nie często się spotyka w przypadku stron w budowie. Już teraz zbiera adresy potencjalnych klientów. Tworzy sobie listę adresową jeszcze przed startem swojego biznesu.

Jeśli napisze, że lista adresowa to skarb to wyjdzie na jaw jak mądre jest to działanie

Moim zdaniem jednak brakuje jednej istotnej rzeczy: informacji czym będzie zajmował się nowy serwis. Wszakże adres jezyki-obce.pl może zostać zindeksowany przez wyszukiwarki i nawet dobrze potraktowany. Nie każdy kto odwiedza ten adres wie jaki tam serwis będzie.

... o i drugi brak znalazłem. Właśnie chciałem zapisać się na listę, zniknęło mi "imie" a że jestem nieuważny nie byłem pewien gdzie ma być imię a gdzie e-mail - musiałem odświeżyć stronę. Usability jest ważniejsze niż wizja estetyczna - zalecam dodać stałe opisy dla tych pól. Czytaj na Forum Merytorium.pl