Czy konkursy są nadal skuteczne?

piątek, 27 grudzień 02, 15:50

'Promocje tak, konkursy nie' - taką tezę przedstawił nam jeden zforumowiczów. Czy faktycznie konkursy nie są już skuteczną metodą promocji?

hADeSik napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-12-15 1:02:58:

[ Wątek wydzielony z dyskusji - przyp. P.Majewski ]


666666; padding-left:5px;">http://www.informat.com.pl ma nieprzerwany konkurs dla klientow, raz na tydzien losuje jedna ksiazke do wyboru dla szczesliwca ktory zostal wylosowany. Jednak sadze ze czasy konkursow minely bezpowrotnie, teraz kazdy chce miec pewnosc wygranej. (przykladem niech beda promocje w hipermarketach, czy Misie od CocaColi - jeszcze pare lat temu wysylajac kupony brales udzial w losowaniu, a teraz firma przysyla Ci misia, Twoja nagroda jest pewna). Reasumujac lepiej dac 100 osobom cos za 3 zlote niz organizowac konkurs gdzie tylko jedna z tych 100 moze wygrac nagrode warta 300 zloty.

nie zgodzę się z Tobą - przykład 'na gorąco' - ostatnio WP miała (chyba się już skończył) konkurs gdzie główną nagroda była chyba wycieczka na Kanary (chyba ponieważ konkus znam z relacji znajomej).
Aby brać udział w losowaniu trzeba było wysłać SMSy za ok. 60 zł tygodniowo (losowanie raz na tydzień - 'granica' udziału 4000 pkt.).
Poza główną nagrodą były równiez gadżety - 'graczy' raczej nie brakowało... Czytaj na Forum Merytorium.pl