Niebezpieczne techniki marketingowe?

środa, 16 październik 02, 21:17

Wiesz, że niektóre techniki marketingowe zamiast generować przychody, niszczą zaufanie klienta do firmy? Naucz się jak je zmodyfikować, by móc z nich efektywnie korzystać.

Mateusz Chłodnicki napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-10-16 19:17:03:

Chcialbym poruszyc pewien problem, na ktory trzeba spojrzec zarowno od strony marketera jak i od strony Klienta.

O co chodzi? Konkretnie o "chwyt", ktory ostatnio stosuje unknownuser informujac o tym, ze niedlugo zmiany w ofercie i podwyzka cen i podaje dokladna date (pominmy fakt przesuwania tej daty juz 2-krotnie Uśmiech

Jesli ktos nie wie o jaki tekst chodzi, zapraszam tutaj:
http://www.dragontiger.com/cennik.html

Co o tym sadzicie obiektywnie rzecz biorac i takze patrzac od strony Klienta?

Z jednej strony patrzac wydaje sie to bardzo dobre posuniecie, majace na celu "ponaglenie" delikatne Klientow, ktorzy aktualnie testuja serwery i pokazanie im ze maja aktualnie "okazje" kupic po starej cenie na starych warunkach. Z drugiej strony jednak rozmawialem o takim sposobie z pewnym doradca marketingowym i on zdecydowanie odradzal tego typu posuniecia uzasadniajac to tym, ze jest to jeden z wrecz ksiazkowych przykladow jak nie powinno sie robic, oraz ze gdy on osobiscie wchodzi na strone na ktorej widac tekst w stylu "Za tydzien podwyzka cen, kup teraz bedziesz miec taniej" to od razu wychodzi.

Jak to jest wedlug Was?
A moze ktos ma jakies praktyczne doswiadcznia w tej sprawie? Czytaj na Forum Merytorium.pl