case study - itrans.info

wtorek, 17 luty 04, 00:00

Analiza serwisu internetowego itrans.info - który należy do Agencji Tłumaczeń. Jego celem jest bezpośredni kontakt z klientem - w tym kątem strona była analizowana i proponowane zmiany.

Marcin Lejman napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-02-17 16:27:38:

Witam,

To mój pierwszy post na tym forum, więc odczuwam pewną nieśmiałość debiutanta, ale postaram się szybko otrząsnąć z tremy Uśmiech Podziękowania dla Piotra - serwis jest bardzo inspirujący.

A teraz do rzeczy - serwis, o który chodzi, to , należący do agencji tłumaczeń, którą prowadzę. Nie jest to w tej chwili serwis, który bezpośrednio generuje jakąkolwiek sprzedaż - nie ma takich mechanizmów, chociaż planuję je wprowadzić łącznie z płatnościami kartami dla zagranicznych klientów. Tymczasem służy jednak jako narzędzie marketingowe, które pozwala mi stosunkowo tanio docierać do potencjalnych klientów. Wspierany jest boksami na google i onecie (na onecie chwilowo wyłączone, ale lada moment powrócą).

Pytanie co o nim myślicie, co poprawić, co zmienić, żeby doprowadzić z maksymalnie dużą skutecznością do bezpośredniego kontaktu z klientem - przez e-mail, telefon, gg itd.

Wszelkie uwagi przeczytam z wielką uwagą.

Pozdrawiam,

Marcin Lejman[/url] Czytaj na Forum Merytorium.pl