Swoim subskrybentom od czasu do czasu, poza wspaniałym newsletterem, wysyłasz reklamy. Jednak kilka osób pisze, że reklamy ich nie interesują. Co z takimi jednostkami począć?Zignorować? Usunąć z bazy?
No właśnie - co zrobić, gdy subskrybent nie chce dostawać reklam?
Dokładnie chodzi o sytuację, gdy wysyłamy list zawierający tylko reklamę a nie zwykły newsletter zawierający też teksty 'marketingowe'.
Część osób może wtedy nie usunąć swojego adresu z bazy, ale poprosić aby nie wysyłać do niej 'gołych reklam' (sytuacja autentyczna).
Czy zaproponować jej wtedy usunięcie adresu z bazy czy też zrobić specjalną bazę z osobami, które chcą biuletyn, ale nie chcą samych reklam?
Wiadomo, że jeśli takiego użytkownika usuniemy to tracimy jednak potencjalnego klienta, ale jeśli zostawimy to jednak pojawia się konieczność stworzenia dodatkowej bazy i traktowania jej w 'specjalny' sposób...
Sytuacja byłaby prosta, gdyby takich 'próśb' było dużo, ale póki (co w naszym przypadku) są to jednostki i 'koszt bazy jest wtedy spory'...
Czytaj na Forum Merytorium.pl