Jak to bywa z pojęciami w szybko rozwijających się środowiskach ewoluują one i zmieniają swoje znaczenie. Tak samo jest w przypadku e-zinów.

Vilk napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-10-15 20:52:40:



Ano wlaśnie, bo już dawno chcialem zapytac - kiedy (z grubsza) pojecie zinow rozszerzono o fachowe pisma? Kiedys czytalem kilka prac magisterskkich od zbnajomych, wlasnie poswieconych wszelkiej maści zinom i jeśli pominąć nieliczne wyjątki pojęcie to odnosiło się do amatosrskich gazetek wydawanych przez grupę fanów dla grupy fanów.
No i w "Pressie" też kiedyś znalazł się artykuł na temat tego zjawiska.

Być może więc określenie "magazyn" byłoby trafniejsze?

I od razu, skoro już dopytuję o kwestie definicyjne, sprawa z nieco innej beczki - czy istnieje jakiś w miarę rozpowszechniony synonim pojęcia "cause related marketing"? Termin ten czasem jest spotykany w materiałach dotyczących marketingu społęcznego (choć właściwie stricte społęcznym nie jest). No i czasem koliduje z CRM-em - mając dokłądnie ten sam skrót. Czytaj na Forum Merytorium.pl