Efekty reklamy w prasie specjalistycznej.

poniedziałek, 13 październik 03, 21:11

Rozmowa o celowości reklamowania serwisu internetowego w prasie specjalistycznej. Wydaje się, że taka reklama nie przynosi korzyści finansowych, a tylko pomaga w budowaniu marki.

Mateusz Chłodnicki napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-10-13 15:12:43:

Witam,

Umiescilem ten temat w tej kategorii bo jakos zadna inna nie chciala mi przypasowac do konca Uśmiech

Otrzymalem ciekawa oferte mozliwosci umieszczenia reklamy w miesieczniku dotyczacym internetu. Reklama ta mialaby znajdowac sie w srodku artykulu miesiaca dotyczacego uslug hostingowych i zajmowac cala strone A4.

W tym jednak 2/3 ekranu bylby to tekst sponsorowany (2 kolumny) + 1/3 strony reklama graficzna.

Mam watpliwosci czy kwota (niemala musze przyznac, ale w porownaniu z 'oficjalnym cennikiem' i tak znacznie mniejsza) przeznaczona na taka reklame zaowocuje w praktyce.

Na szczescie jestem w stanie dzieki specjalnemu linkowi (przekierowanie) zmierzyc skutecznosc takiej formy reklamy ale to bedzie skutecznosc zmierzona PO FAKCIE. Czyli musialbym zaryzykowac w sumie.

Chcialbym jednoczesnie wesprzec ta reklame promocja dla czytelnikow owego magazynu. Kazdy kto poda haslo umieszczone w reklamie graficznej (tak, zeby to sie rzucalo w oczy Uśmiech otrzyma 20% rabatu na dowolny serwer z oferty.

Mysle, ze to bardzo atrakcyjna forma polaczenia reklamy z rabatem dla czytelnikow takiego pisma. Co o tym sadzicie?

Jak powinna wygladac taka reklama aby byla maksymalnie skuteczna? Na co warto zwrocic uwage? Czy pomysl z rabatem dla czytelnikow jest dobry? A moze ktos ma jeszcze lepszy? Czytaj na Forum Merytorium.pl