Ulotka zachęcająca do odwiedzenia www.

czwartek, 4 wrzesień 03, 13:59

Jaki procent otrzymanych ulotek wyrzucasz do kosza? 100%? 90%? Tak właśnie postepuje większość ludzi. Co zrobić, by Twoja ulotka nie podzieliła losu innych reklam tego typu?

Tomasz Zdziebko napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-09-04 9:06:11:

Witam,
W serwsie CNEB można znaleźć wiele informacji na temat tego jak tworzyć oferty dla stron internetowych. Czy te same zasady można zastosować do tworzenia ulotek?

Głównym ograniczeniem ulotki w stosunku do WWW jest jej objętość - 1, 2 strony.

Planujemy rozesłanie do potencjalnych klientów listów zawierających ulotki informacyjne dotyczące naszego produktu. Co zrobić, aby ta ulotka została przeczytana, a nie wylądowała w koszu. Wydaje mi się, że ulotka powinna zachęcić klienta do odwiedzenia strony WWW, gdzie zostanie "zaatakowany" właściwą ofertą Uśmiech

Może ktoś zna przykłady dobrze napisanej z puntku widzenia skuteczności ulotki?

pozdrawiam
Tomasz Zdziebko Czytaj na Forum Merytorium.pl