Jaki procent otrzymanych ulotek wyrzucasz do kosza? 100%? 90%? Tak właĹnie postepuje większoĹć ludzi. Co zrobić, by Twoja ulotka nie podzieliła losu innych reklam tego typu?
Witam,
W serwsie CNEB można znaleźć wiele informacji na temat tego jak tworzyć oferty dla stron internetowych. Czy te same zasady można zastosować do tworzenia ulotek?
Głównym ograniczeniem ulotki w stosunku do WWW jest jej objętoĹć - 1, 2 strony.
Planujemy rozesłanie do potencjalnych klientów listów zawierających ulotki informacyjne dotyczące naszego produktu. Co zrobić, aby ta ulotka została przeczytana, a nie wylądowała w koszu. Wydaje mi się, że ulotka powinna zachęcić klienta do odwiedzenia strony WWW, gdzie zostanie "zaatakowany" właĹciwą ofertą
Może ktoĹ zna przykłady dobrze napisanej z puntku widzenia skutecznoĹci ulotki?
pozdrawiam
Tomasz Zdziebko
Czytaj na Forum Merytorium.pl