Przymusowa zmiana domeny kont pocztowych.

sobota, 5 lipiec 03, 01:26

Masz nóż na gardle i MUSISZ zmienić nazwę domeny kont pocztowych klientów. Jak poradzić sobie z niezadowoleniem klientów i jak ich przez to nie stracić?

K. Gontarek napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-07-04 23:26:13:

Z pewnoscia zmiana domeny konta pocztowego jest jedna z powazniejszych zmian jakie moga zajsc w zyciu jej wlasciciela, stad tez moja prosba o porade.

W jaki sposob powiadomic, jakie argumenty zastosowac, w przypadku powiadomienia klientow o zmianie domeny ich adresow pocztowych?

Ponizej argumenty ktore mam zamiar wykorzystac w mailu informacyjnym:
Wiekszosc naszych klientow otrzyma konta pocztowe o wiekszej pojemnosci, zwiekszonej liczbie aliasow. Poza tym domena na ktora chcemy by przeszli jest krotsza, a tym samym latwiejsza do zapamietania.
Dajemy klientom 3 miesiace na przejscie z jednego konta w starej domenie na drugie - w nowej.

Czy moze, ktos z Was juz przechodzil cos podobnego? Jakie byly, lub jakie przewidujecie reakcje klientow? Czytaj na Forum Merytorium.pl