Zgodnie z Umową dla firm szkoleniowych wpłaty wnoszone za Twoje szkolenia muszą być obsługiwane przez Twoje konto w systemie płatności – np. w serwisie PayU.pl.

UWAGA: Twoje konto może mieć zdefiniowany tylko jeden punkt płatności PayU – niezależnie od wersji językowej platformy czy domeny, pod którą występuje używana przez Ciebie platforma.

Jeśli nie masz jeszcze założonego konta w tym serwisie:

1. Wejdź na stronę https://www.platnosci.pl/manager/register
i wypełnij formularz zgłoszeniowy.

2. Po zarejestrowaniu i potwierdzeniu konta, zaloguj się na nie na stronie:
https://secure.payu.com/user/start?lang=pl

payu_logowanie

3. Kliknij przycisk Dodaj sklep po prawej stronie, o góry na liście Sklepówpayu_dodajsklep

4. W 1 kroku podaj dane nowego sklepu

Bardzo ważne jest, abyś podał adres sklepu w formacie http://www.ekademia.pl/profil/TWOJ-LOGIN – inaczej PayU.pl może odrzucić Twoje zgłoszenie.

UWAGA: Jeśli sprzedajesz za pośrednictwem platformy w innej domenie, zmień w powyższym adresie www.ekademia.pl na właściwą domenę.

Oczywiście TWOJ-LOGIN zastąp Twoją nazwą użytkownika na Ekademia.pl

Zależnie od tego, czy Tworzysz pierwszy sklep, czy masz już konto w PayU.pl, to pole może nazywać się “Adres strony” albo “Inny adres WWW”.

Resztę danych wypełnij według powyższego wzoru:

5. W drugim kroku zdefiniuj punkt płatności według wzoru:

Adresy przekierowań skopiuj z poniższych pól. Musisz wpisać DOKŁADNIE TAKIE ADRESY, JAK PONIŻEJ. Jakakolwiek pomyłka poskutkuje tym, że klienci nie będą mogli prawidłowo opłacić udziału w Twoich kursach.

UWAGA: Adresy są DŁUŻSZE niż widać – skopiuj całą zawartość każdego pola!

Adres powrotu błędnego:
Adres powrotu pozytywnego:
Adres raportów statusu:

UWAGA: Jeśli sprzedajesz za pośrednictwem platformy w innej domenie, zmień w powyższych adresach www.ekademia.pl na właściwą domenę.

Możesz wybrać opcję Express Payment, jeśli godzisz się na dodatkowe ryzyko związane z oszustwami na kartach kredytowych w zamian za szybszą realizację transakcji. Stary adres raportów statusu: http://www.ekademia.pl/platnosc/platnosc.php również działa, ale zalecamy używać nowego.

6. Po utworzeniu punktu płatności pojawią się jego dane i klucze weryfikacyjne:

Dane i klucze weryfikacyjne

Dane te należy wpisać na stronie edycji Danych rozliczeniowych http://www.ekademia.pl/user/earnings.php?edit=1

payu_integracja_ekademia
Uważaj, żeby nie pojawiła się na końcu lub na początku wpisanych danych spacja.

7. Kliknij Uzupełnij dane. To wszystko. Resztę integracji i obsługi płatności zrobimy my.

Dodatkowe ustawienia

Zachęcamy do ustawienia autowypłat na Twoje konto.

1. Na liście sklepów widocznej po zalogowaniu się na PayU.pl, znajdź sklep utworzony dla Ekademia.pl i kliknij Autowypłaty:

Link autowypłaty

2. Na stronie podsumowującej ustawienia autwypłat kliknij Edytuj autowypłaty.

Link autowypłaty

3. Możesz teraz ustalić jak często mają być przelewane pieniądze od uczestników kursów. Możesz wypłacać je np. codziennie:

Link autowypłaty

Powodzenia!

  • Mariusz Szczerbal

    Niestety nigdzie nie widzę przycisku “Dodaj sklep”.