Zgodnie z Umową dla firm szkoleniowych wpłaty wnoszone za Twoje szkolenia muszą być obsługiwane przez Twoje konto w systemie płatności – np. w serwisie PayU.pl.

UWAGA: Twoje konto może mieć zdefiniowany tylko jeden punkt płatności PayU – niezależnie od wersji językowej platformy czy domeny, pod którą występuje używana przez Ciebie platforma.

Jeśli nie masz jeszcze założonego konta w tym serwisie:

1. Wejdź na stronę https://www.platnosci.pl/manager/register
i wypełnij formularz zgłoszeniowy.

2. Po zarejestrowaniu i potwierdzeniu konta, zaloguj się na nie na stronie:
https://secure.payu.com/user/start?lang=pl

payu_logowanie

3. Kliknij przycisk Dodaj sklep po prawej stronie, o góry na liście Sklepówpayu_dodajsklep

4. W 1 kroku podaj dane nowego sklepu

Bardzo ważne jest, abyś podał adres sklepu w formacie http://www.ekademia.pl/profil/TWOJ-LOGIN – inaczej PayU.pl może odrzucić Twoje zgłoszenie.

UWAGA: Jeśli sprzedajesz za pośrednictwem platformy w innej domenie, zmień w powyższym adresie www.ekademia.pl na właściwą domenę.

Oczywiście TWOJ-LOGIN zastąp Twoją nazwą użytkownika na Ekademia.pl

Zależnie od tego, czy Tworzysz pierwszy sklep, czy masz już konto w PayU.pl, to pole może nazywać się “Adres strony” albo “Inny adres WWW”.

Resztę danych wypełnij według poniższego wzoru:

5. W drugim kroku zdefiniuj punkt płatności.

Wybierz, jakiego rodzaju punkt płatności chcesz utworzyć. Zalecamy wybranie typu REST API, ale możesz wybrać też Classic API.

Jeśli wybrałeś Classic API, przejdź do pkt. 5 instrukcji dla PayU Classic API.

Jeśli wybrałeś REST API, czytaj dalej.

Skonfiguruj punkt płatności według wzoru

 

6. Po utworzeniu punktu płatności pojawią się jego dane i klucze weryfikacyjne:

Za chwilę będą Ci potrzebne. Najpierw jednak na samym dole włącz Automatyczny odbiór płatności:

Klucze konfiguracji należy skopiować i wpisać na stronie edycji Danych rozliczeniowych http://www.ekademia.pl/user/earnings.php?edit=1

UWAGA: Koniecznie wybierz REST API jako typ punktu płatności i zwróć uwagę na to, że kolejność kluczy w PayU i w formularzu poniżej może być inna.

Uważaj, żeby spacja nie pojawiła się na końcu lub na początku wpisanych danych.

7. Kliknij Uzupełnij dane. To wszystko. Resztę integracji i obsługi płatności zrobimy my.

Dodatkowe ustawienia

Zachęcamy do ustawienia autowypłat na Twoje konto.

1. Na liście sklepów widocznej po zalogowaniu się na PayU.pl, znajdź sklep utworzony dla Ekademia.pl i kliknij Autowypłaty:

Link autowypłaty

2. Na stronie podsumowującej ustawienia autwypłat kliknij Edytuj autowypłaty.

Link autowypłaty

3. Możesz teraz ustalić jak często mają być przelewane pieniądze od uczestników kursów. Możesz wypłacać je np. codziennie:

Link autowypłaty

Powodzenia!

  • Mariusz Szczerbal

    Niestety nigdzie nie widzę przycisku “Dodaj sklep”.