Tutaj możesz sprawdzić historię zamówień wszystkich Twoich produktów lub każdego z osobna.

Dane produktu - wybierz produkt, którego historię chcesz sprawdzić

  • produkt - wybierz produkt z listy, którego historię zamówień chcesz sprawdzić. Jeśli chcesz sprawdzić ogólną historię zamówień wszystkich produktów wybierz opcję "WSZYSTKIE KURSY"
  • sortuj według - zdecyduj, jak chcesz posortować zamówienia
    • zamówienia - sortuj według numeru zamówienia (od najmniejszego do największego)
    • klienta - sortuj według zamówienia klienta (alfabetycznie)
    • nazwiska - sortuj według nazwiska klienta (alfabetycznie)
    • grupy / kursu - sortuj według nazwy grupy lub kursu (alfabetycznie)

Dane zamówienia - jeśli szukasz konkretnego zamówienia wpisz tutaj dane tego zamówienia

  • wybierz jakich zamówień szukasz
    • opłacone i nieopłacone - wybierz jeśli szukasz zamówień opłaconych jak i nie opłaconych
    • opłacone - wybierz jeśli szukasz tylko zamówień opłaconych
    • nieopłacone - wybierz jeśli szukasz zamówień tylko nieopłaconych
  • min - cena minimalna zamówienia
  • max - cena maksymalna zamówienia
  • nr zam - numer zamówienia
  • kupon - kupon jaki został użyty do zamówienia
  • więcej informacji - informacja, która została wpisana w pole "dodatkowe informacje"
  • data - wybierz czy chcesz poszukać zamówień po dacie zamówienia czy opłacenia
    • data zamówienia - pokażą Ci się zamówienia, które zostały złożone w podanym poniżej przedziale czasowym
    • data opłacenia - pokażą Ci się zamówienia, które użytkownicy opłacili w podanym poniżej przedziale czasowym
  • od - wpisz od jakiej daty chcesz wyświetlić zamówienia
  • do - wpisz do jakiej daty chcesz wyświetlić zamówienia
  • e-mail - znajdź zamówienia składane z konkretnego adresu e-mail
  • imię - znajdź zamówienie korzystając z imienia klienta
  • nazwisko - znajdź zamówienie korzystając z nazwiska klienta
  • za 0,00 PLN - zaznacz jeśli poszukujesz darmowych zamówień za 0 zł
  • przeterminowane - zaznacz jeśli poszukujesz zamówień, które zostały złożone ale nie opłacone w wyznaczonym terminie
  • wybierz typ zamówienia, którego szukasz
    • niezrealizowane i zrealizowane - poszukujesz wszystkich zamówień
    • niezrealizowane - zamówienie, które zostało złożone i opłacone ale nie zostało zrealizowane
    • zrealizowane - zamówienie, które zostało złożone i zrealizowane w całości
  • Firma - wpisz nazwę firmy, która składała zamówienie
  • NIP - wpisz NIP firmy, która składała zamówienie
  • Miasto - wpisz miejscowość osoby lub firmy, która składała zamówienie (lub inny adres, do którego zamówienie miało być dostarczone)
  • Ulica - wpisz ulicę osoby lub firmy, która składała zamówienie (lub inny adres, do którego zamówienie miało być dostarczone)

Dane kampanii - jeśli korzystałeś z google tag manager lub linków z utm możesz tutaj wyszukać zamówienia po parametrach, które te linki przekazały do ekademii

Pod przyciskiem i tabelą do wypełnienia danych znajdziesz ogólną informację o tym ile kursów, których szukasz zostało zamówionych i ile z nich się sprzedało. Obok ilości zamówień i sprzedaży znajdziesz wartości tych zamówień i sprzedaży.

Informacja o tym ile zamówień ukryto, kwota tych zamówień oraz informacja o tym, że zamówienia przeterminowane także zostały ukryte. (dlaczego te zamówienia zostały ukryte, czy wartość przeterminowanych zamówień też jest tutaj brana pod uwagę?)

Lista klientów

Znajdziesz tutaj informacje o klientach, którzy złożyli zamówienie.

  • ID zamówienia
  • Imię i nazwisko - jeśli klikniesz na imię i nazwisko zostaniesz przeniesiony do konta tego użytkownika
  • Mail - jeśli klikniesz na mail automatycznie włączy się poczta z możliwością napisania do tej osoby (na podanego tutaj maila)
  • Numer telefonu
  • Przycisk "wyślij wiadomość" - możesz wysłać wiadomość do tej osoby w Ekademii
  • Dane FV - dane do faktury tego zamówienia
  • Wystaw FV (przycisk po prawej stronie) - wystaw fakturę na podane dane
  • Dane adresowe - dane adresowe podane podczas składania zamówienia lub przypisane do konta użytkownika (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość)
  • Zamówiono - data zamówienia produktu
  • Zapłacono - data opłacenia zamówienia (data zaksięgowania płatności / data zlecenia przelewu)
  • Kwota - wartość zamówienia
  • Ilość sztuk
  • Kupon (ewentualnie) - nazwa kuponu jaki zastosował użytkownik podczas zamówienia. Jeśli użytkownik nie zastosował żadnego kuponu, to pole nie będzie widoczne.
  • UTM-y / Dane personalizowanego linku - informacje z jakiej kampanii, jakiego źródła itp. przyszedł klient i złożył zamówienie
  • Więcej informacji - to co użytkownik wpisał lub zaznaczył w polu "dodatkowe informacje".
  • Skopiuj zamówienie - możesz złożyć zamówienie na inny produkt z wykorzystaniem tych danych.
    • Kliknij skopiuj zamówienie
    • Pokaże Ci się okno, w którym ekademia poprosi Cię, żebyś podał skróconą nazwę produktu, dla którego ma zostać wystawione zamówienie
    • Wpisz skróconą nazwę odpowiedniego produktu
    • Kliknij "ok"
  • Brał/a udział - co robi ten przycisk?
  • Poinformuj (chechbox) - o co z tym chodzi?
  • Bilet - to otwiera bilet w PDF?
  • Wyślij - co to robi?

Pobieranie listy klientów

Tutaj możesz pobrać listę klientów widocznych powyżej lub na innych stronach.

  • Pokaż plik XML - pobierasz plik XML z danymi klientów
  • Pokaż plik CSV - pobierasz plik CSV z danymi klientów
  • Pokaż plik TSV - pobierasz plik TSV z danymi klientów

Wyślij wiadomość do powyższych osób - tutaj możesz wysłać wiadomość do osób, które ci się wyświetliły. Opcja ta jest przydatna jeśli chcesz specjalnie podziękować tym, którzy kupili, masz dla nich specjalną ofertę lub po prostu przypomnieć o opłaceniu zamówienia. Ewentualnie możesz ich też zachęcić do opłacenia zamówienia jeśli jeszcze tego nie zrobili dorzucając np. jakiś gratis.

Żeby wiadomość była bardziej spersonalizowana możesz użyć flag, które opisane są w tym polu i tutaj (link do kodów ekademii).

Jeśli wiadomość ma charakter handlowy i osoby, która ją otrzymają muszą mieć wyrażoną zgodę na kontakt handlowy. Wtedy zaznacz pod polem tekstowym checkbox "Wiadomość ma charakter handlowy" a następnie kliknij przycisk "wyślij wiadomość".

Pamiętaj, że wysyłanie ofert do osób, które nie wyraziły zgody na kontakt handlowy jest niezgodne z prawem, szczególnie z RODO.