Dobry mailing reklamowy

wtorek, 29 styczeń 02, 12:42

Piotr Majewski : „(...) fundamentalnym błędem jest brak więzi pomiędzy odbiorcą a reklamodawcą. Takiej więzi nie sposób wykreować za pomocą reklamy”

mikl napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-01-29 11:42:09:

witam forumowiczów

Coz mimo sytuacji jaka jest w Polsce (lacza, bieda, ludzka mentalnosc) - nie bede wypisywal, w naszym "cudownym" kraju mozna zrobic dobry mailing reklamowy.
Wszystko sprowadza sie do 1. Stworzony mail musi byc naprawde dobry, nie chodzi mi tu o wysylke, grupy docelowe, itp. tylko o samo zrobienie maila. Takim rozwiazaniem jest F-mail.
Zapytacie co to takiego ? Ha to prostrze niz sie wydaje. To po prostu
Flash mail - czy mail wykorzystujacy technologie Flash.
Ale wiadomo Flash flashowi nie rowny.
F-mail to cos wiecej niz tylko mail, to forma reklamy ktora w Polsce jeszcze kuleje (do czasu).
To przedstawienie reklamy w ciut innym swietle.
Jako przyklad podam iz taki mail wysylal znany wszystkim pewnie EXPANDER i bedzie wysylal jeszcze jednego - takiego jakiego w Polsce nie widzieliscie jeszcze!
---To nie jest reklama EXPANDERA ani zadna inna ---- podaje przyklad gdzie zostalo to wykorzystane, dodajac iz nie bedzie to ostatni mail tego typu wysylany z tego wortalu!

Moze ktos z Was znajdzie go w sieci (czy to FWD: wiadomosci czy to w EXE), zachecam do zobaczenia owego F-maila bo warto!
I nie dlatego ze to reklama jakis uslug, nie nie, zwroccie uwage na oprawe audio/video.

Bo tego zwykly mail nie oferuje, a kupe tekstu wkleic to nie problem (tylko kto to czyta?)

Pozdrawiam Czytaj na Forum Merytorium.pl