This page want's to use cookies for statistics, analytics, marketing and personalisation purposes. You will find more info about cookies in Privacy Policy of this site.

Dobry mailing reklamowy

wtorek, 29 styczeń 02, 12:42

Piotr Majewski : „(...) fundamentalnym błędem jest brak więzi pomiędzy odbiorcą a reklamodawcą. Takiej więzi nie sposób wykreować za pomocą reklamy”

mikl napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-01-29 11:42:09:

witam forumowiczów

Coz mimo sytuacji jaka jest w Polsce (lacza, bieda, ludzka mentalnosc) - nie bede wypisywal, w naszym "cudownym" kraju mozna zrobic dobry mailing reklamowy.
Wszystko sprowadza sie do 1. Stworzony mail musi byc naprawde dobry, nie chodzi mi tu o wysylke, grupy docelowe, itp. tylko o samo zrobienie maila. Takim rozwiazaniem jest F-mail.
Zapytacie co to takiego ? Ha to prostrze niz sie wydaje. To po prostu
Flash mail - czy mail wykorzystujacy technologie Flash.
Ale wiadomo Flash flashowi nie rowny.
F-mail to cos wiecej niz tylko mail, to forma reklamy ktora w Polsce jeszcze kuleje (do czasu).
To przedstawienie reklamy w ciut innym swietle.
Jako przyklad podam iz taki mail wysylal znany wszystkim pewnie EXPANDER i bedzie wysylal jeszcze jednego - takiego jakiego w Polsce nie widzieliscie jeszcze!
---To nie jest reklama EXPANDERA ani zadna inna ---- podaje przyklad gdzie zostalo to wykorzystane, dodajac iz nie bedzie to ostatni mail tego typu wysylany z tego wortalu!

Moze ktos z Was znajdzie go w sieci (czy to FWD: wiadomosci czy to w EXE), zachecam do zobaczenia owego F-maila bo warto!
I nie dlatego ze to reklama jakis uslug, nie nie, zwroccie uwage na oprawe audio/video.

Bo tego zwykly mail nie oferuje, a kupe tekstu wkleic to nie problem (tylko kto to czyta?)

Pozdrawiam Czytaj na Forum Merytorium.pl

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE