28 stron konkretnych wskazówek dla każdego, kto oferuje swym klientom produkty klasy Premium...
...czyli kosztowne, luksusowe elementy dla domu, niepotrzebne większości ludziom, którzy jednak ciągle o nich marzą, a dostępne dla nielicznych, którzy uważają je za niezbędne
Publikacja nastawiona jest na praktyczne wskazówki, które można zacząć stosować od razu. Zawiera ona odpowiedzi na najważniejsze pytania:
- Gdzie znaleźć potencjalnych klientów?
Wbrew pozorom wcale nie jest to trudne. Jeśli w tej chwili wydaje Ci się, że wokół nie ma ani jednej osoby, której warto byłoby polecić Twoje produkty Premium - ten podręcznik otworzy Ci oczy.
- Jak nawiązać z nimi kontakt?
Pierwsza rozmowa z klientem jest bardzo ważna. Co i w jakiej kolejności należy powiedzieć, aby interesować ofertą? Poznaj magiczną formułę!
- Jak określić ich oczekiwania?
Produkty Premium stwarzają wiele możliwości, jeżeli zechcesz opowiedzieć o wszystkich od razu, zasypiesz potencjalnego klienta nadmiarem informacji. Dowiedz się, co możesz zrobić, by szybko określić potrzeby rozmówcy i dostosować do nich swoją prezentację.
- Jakie są poszczególne etapy współpracy: od przedstawienia oferty do podpisania umowy?
Nikt nie zamówi Produktu Premium już po pierwszej rozmowie. Przed podjęciem decyzji klient będzie chciał uzyskać informacje o cenie i zakresie Twojego produktu/usługi, a także przekonać się o wiarygodności Twojej firmy. Ten poradnik przeprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne fazy rozmów. Dzięki niemu poczujesz się pewnie i wykorzystasz w kontaktach z potencjalnymi klientami własną kreatywność.
- Kiedy mówić, kiedy milczeć?
Nie chodzi tu o przebieg samej rozmowy, ale o negocjacyjny savoir -vivre. Kiedy należy zadzwonić do klienta, a kiedy spokojnie czekać na jego decyzję? W jaki sposób przypomnieć o złożonej niedawno ofercie? Zaufaj technikom wypróbowanym przez negocjatorów i mistrzów sprzedaży.
Jak to się dzieje, że tylu przedsiębiorców bez trudu nawiązuje kontakty z klientami i sprzedaje im ofertę swojej firmy?
Być może niektórzy mają wrodzony talent do przekonywania. Ale zdecydowana większość z nich po prostu przechodzi szkolenia i zaczyna wykorzystywać sprawdzone metody sprzedaży. Właśnie takie, jakie przedstawiamy w poradniku „Jak pozyskać klienta na produkty Premium?”.
Oto spis wszystkich zagadnień, omówionych w poradniku:
Rozdział I – Przebieg procesu pozyskania klienta
1. Znalezienie i dotarcie do klienta
2. Przygotowanie do spotkania
3. Pierwsze spotkanie z potencjalnym klientem
4. Określenie i omówienie potrzeb klienta
5. Sporządzenie oferty
6. Prezentacja oferty zaspokojenia potrzeb klienta
7. Negocjacje i podpisanie umowy
8. Wyciąganie wniosków z negocjacji
Rozdział II – Umiejętności sprzedaży
1. Charakterystyka sprzedawcy doskonałego
2. Proces sprzedaży
Ile warta jest wiedza zebrana w publikacji?
Nawet 100 000 zł – oto jej wartość w przypadku, gdy zdobędziesz kilka zleceń na swoje produkty klasy Premium.
770 zł – tyle kosztowałoby szkolenie o tym samym zakresie materiału, dla 1 osoby, w warszawskiej sali wykładowej
370 zł – taka byłaby cena płyty DVD ze szkoleniem, gdybyśmy rozprowadzali je w tej formie.
270 zł – na tyle wycenilibyśmy wartość drukowanych materiałów ze szkolenia.
127,00 PLN – tylko tyle zapłacisz, kupując poradnik „Jak pozyskać klienta na produkty Premium?” i zyskując dostęp do tych materiałów o każdej porze, w każdym miejscu!
0 zł – w przypadku zlecenia, które zdobędziesz dzięki poradnikowi i przy którego realizacji będziemy z Tobą współpracować, zwrócimy Tobie równowartość ceny publikacji – w takim wypadku skorzystasz z poradnika za darmo!
Teraz najpotrzebniejsze wiadomości możesz mieć pod ręką. Zaufaj ponad 12-letniemu doświadczeniu specjalistów z firmy SMARTech. Zamów poradnik „Jak pozyskać klienta na produkty Premium?” w promocyjnej cenie 127,00 PLN
Chcesz otrzymać darmowe fragmenty poradnika? Zapisz się!
A co sądzą o Poradniku jego czytelnicy?
Bardzo trudne pytanie na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi z czym zapewne zgodzą się handlowcy na całym świecie. Przeczytałem na ten temat kilka publikacji - ponieważ jestem zdania że nie ma sensu odkrywać ameryki na nowo – aby znaleźć odpowiedzi na pytanie, które zadaje sobie każdy handlowiec – jak pozyskać klienta. Skusiłem się również na lekturę e-poradnika firmy Smartech (konkurencyjna cena w stosunku do papierowych wydań), która również postanowił odpowiedzieć na to pytanie. Z jakim skutkiem ? No cóż – na pewno nie jest to „Biblia Handlowca” - chociażby przez wzgląd na objętość – ale w bardzo przystępny sposób opisuje jak podejść specyficznego klienta zainteresowanego droższymi i nie standardowymi rozwiązaniami, bardzo ładnie przedstawia proces „urabiania” klienta oraz pokazuje prostą technikę skutecznej sprzedaży. Doświadczonych handlowców na pewno nie zaskoczy jakimś przełomowymi stwierdzeniami ale jeśli ma się w tym temacie mniej niż 5 lat doświadczenia lub wręcz stawia się pierwsze kroki w tym bardzo trudnym zawodzie, w którym problem ze sprzedażą produktu rośnie wykładniczo z zamożnością jego nabywcy to powinieneś zacząć od lektury tego właśnie poradnika a dopiero później sięgnąć po inne publikacje.
Polecam Marcin Szponder (Przedstawiciel handlowy)
Nie trać czasu na szukanie informacji – zamów teraz poradnik "Jak pozyskać klienta na produkty Premium?" i skorzystaj z cennych wskazówek, zebranych przez profesjonalistów.
A może chcesz niewiele droższą wersję z kilkoma wartościowymi dodatkami?
"Jestem bardziej, niż zadowolony z treści Pana publikacji - wszystkie są bardzo przydatne.” - Heinz Lux, Dyrektor stowarzyszenia KNX, Bruksela, Belgia