Mateusz Romanowski: „Czy bannery reklamowe, które pojawiają się w kampanii przez krótki okres czasu mają wpływ na zwiększenia PageRanku?”
Czy bannery reklamowe, które pojawaiają się w kampanii prze krótki okres czasu maja wpływ na zwiększenia PageRanku:
a) załóżmy, że banner jest wyświetlany przez 7 dni, wyszukiwarka w tym czasie zindeksuje tę stronę, na której jest mój banner i czy podwyży to mój PageRank?, zakładając że:
- banner jest formatu gif, jest obsługiwany przez Adserwer i przekierowuje na moja strone główną (oczywiście po zliczeniu kliknięcia przez Adserwer).
Czyli np. kupuję reklamę na tydzień na stronie głównej Onetu (wiem, ile to będzie kosztować - ale to tylko przykład ) i zakładając, że w tym czasie wyszukiwarka odwiedzi Onet, to czy ten link z bannera zwiększy mój PageRank? I czy przy kolejnym odwiedzeniu Onetu przez Google te punkty PR, które bym dostał, by dalej wzmacniały PR mojej witryny?
Czytaj na Forum Merytorium.pl