Rola pytań w ofercie.

niedziela, 23 marzec 03, 13:32

Ciekawa, okraszona doskonałymi przykładami rozmowa o pytaniach umieszczonych w ofertach lub reklamach i ich wpływie na klienta.

Baro napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-03-23 12:32:21:

Zastanawialem sie ostatnio nad rola pytan w ofercie. Tzn. wszyscy tutaj wiemy (?) ze sa one skuteczne, ale jaka konkretna role spelniaja.

Doszlem do kilku wnioskow:
1. Pytan uzywa sie na wstepie do oferty, zeby nie wydala sie ona nudna i juz na poczatku zostala przyjeta jako barwniejsza i ciekawa.

2. Uzywa sie ich do podtrzymywania zainteresowania, aby w trakcie czytania reklamy czytelnik byl caly czas tak samo skupiony.

3. Uzywa sie ich jako ostatecznej zachety i czynnika decydujacego o ewentualnym kliknieciu na odnosnik.

4. Uzywa sie ich do wizualizacji i wplywania na emocje.

Czy macie moze jeszcze jakies wnioski dotyczace uzywania pytan? Czytaj na Forum Merytorium.pl