Ciekawa, okraszona doskonałymi przykładami rozmowa o pytaniach umieszczonych w ofertach lub reklamach i ich wpływie na klienta.
Zastanawialem sie ostatnio nad rola pytan w ofercie. Tzn. wszyscy tutaj wiemy (?) ze sa one skuteczne, ale jaka konkretna role spelniaja.
Doszlem do kilku wnioskow:
1. Pytan uzywa sie na wstepie do oferty, zeby nie wydala sie ona nudna i juz na poczatku zostala przyjeta jako barwniejsza i ciekawa.
2. Uzywa sie ich do podtrzymywania zainteresowania, aby w trakcie czytania reklamy czytelnik byl caly czas tak samo skupiony.
3. Uzywa sie ich jako ostatecznej zachety i czynnika decydujacego o ewentualnym kliknieciu na odnosnik.
4. Uzywa sie ich do wizualizacji i wplywania na emocje.
Czy macie moze jeszcze jakies wnioski dotyczace uzywania pytan?
Czytaj na Forum Merytorium.pl