Jak ściągnąć klientów do sklepu internetowego?

sobota, 22 marzec 03, 22:37

Próba odpowiedzi na pytanie czy warto oraz jak stworzyć serwis – e-sklep, który każdego klienta traktuje indywidualnie.

Ezekiel napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-03-21 23:42:32:

Ostatnio myslałem nad krztałtem serwisu e-commerce i doszedłem do wniozku iż najlepszym rozwiązaniem ,kóry przyniósł by najlepsze wyniki to spewnościa połaczenie sklepu internetowego z serwisem informacyjno-rozrywkowym.

Serwis należało by tak skonstruować aby oprócz tradycyjnej sprzedaży (główny dochód i sens całego przedsiewziecia) stworzyć serwis,który motywował by klientów do czestego odwiedzania mojej strony.

Myślałem długo nad tym ,aby potencjalni klienci zagladali na strone nie tylko po to aby coś kupic,ale po to by zaczerpnąć wiedzy,zabawić sie ,dowiedzieć czegoś nowego.

Tradycyjne sklepy oferte maja powiedzmy sobie bardzo skapa,ograniczaja sie tylko i wyłacznie do samej sprzedaży.

Mój projekt zakłada stworzenie tradycyjnej sprzedaży przez sklep internetowy jak również (co łaczy sie z asortymentem ) stworzenie dodatkowych atrakcji kumulujace wizyty.
Atrakcje od zwykłych darmowych e-gadżetów po informacje dodatkowe o stylu życia,trendach,konkursach,możliwości uczestnictwa w projektowaniu produktów sprzedawanych pózniej w sklepie,nagradzaniu najlepszych prac i pomysłów .

Myśle że takie podejście bardzo by do serwisu zbliżyło nie tylko klientów ale innych członków ktorzy chcieli by coś pokazać,dowiedzieć sie czegośą ciekawego czy nawet zarobiać na swoich pomysłach.Dzieki temu serwis mógłby sie rozwijać ,przy wewnetrznym zaangażowaniu internautów-klientów.

Moje plany są już realizowane ,w niedalekiej przyszłości zostanie ukonczony całkowicie serwis ... Mam nadzieje że nowe spojrzenie na sprzedaż internetowa bedzie owocowała wymiernymi rezultatami. Czytaj na Forum Merytorium.pl