Problemy z klientami w pracy webmastera.

wtorek, 18 marzec 03, 15:08

Tworzenie witryn wymaga tworzenia umów i specyfikacji głównie dla dobra... webmastera. Pominięcie tego może się skończyć wielomiesięczną pracą z jednym klientem, który na końcu i tak nie zapłaci.

Wojtek Kocjan napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-03-18 14:08:42:

Witam,

Pracuje obecnie nad regulaminem, który ma okreslac zasady wykonywania i utrzymywania stron internetowych przez firme webmasterska. Maja znalezc sie w nim informacje o tym jak przebiega wykonywanie serwisu, informacje o aktualizacji danych, poprawianiu bledow itp. Ten regulamin ma byc akceptowany przez Klienta, jeszcze przed zlozeniem zamowienia. Mam tutaj kilka pytan do Was.. Jakie informacje musi on koniecznie zawierac? Nie chce o niczym zapomniec, a chce miec jakies zabezpieczenie na przyszlosc, zeby np. klient po pol roku nie powiedzial mi 'ze jednak to logo mu sie nie podoba' i ze chce zebym je zmienil.. Przed tego typu sytuacjami chcialbym sie ustrzec, a jako że na forum jest wielu doswiadczonych webmasterow to licze w tym zakresie na Wasza pomoc Uśmiech

Zastanawiam sie tez nad przeksztalceniem tego (wlasciwie to wlaczeniem) cos na ksztalt broszury informacyjnej. Chodzi mi o to, zeby umiescic w jednym dokumencie (word, pdf) informacje dot. firmy, wstepnej ofercie (zakres uslug) itp. Do tego dolaczyc moznaby jeszcze podstawowe informacje dot. dalszego rozwoju strony (tzn. informacje dla Klienta o tym, ze samo wykonanie strony nie wystarcza, ze trzeba ja aktualizowac itp), mozna takze dodac linki do stron o tej tematyce etc. Calosc zajmowalaby kilkanascie stron, ladnie oprawionych graficznie - taki folder reklamowy wreczaloby sie Klientom na poczatku rozmowy. Co o tym sadzicie? Czy warto takie cos wykonac, a jesli tak - to co trzeba tam zawrzeć? Czytaj na Forum Merytorium.pl