Ciekawa rozmowa o zależnościach między ubiorem i ogólnym wyglądem a relacjami w biznesie. Poruszany jest temat typów zdjęć na stronie, różnych rodzajów relacji z klientami oraz bezpośrednich negocjacj
Nie wiem czy to jest odpowiednie miejsce na taki temat, ale... raz kozie smierć .
Klientami salonów piekności w blisko 50% są mężczyźni w przeważającej większości buisnessmani (nie lubię tego słowa). Już dawno badania naukowców udowodniły, że zadbani mężczyźni osiagają szybciej sukces. Łatwiej docierają do odbiorców i dobry wygląd także jest atutem w trakcie prowadzenia negocjacji biznesowych i nie tylko. Poszperałem troszkę za większa ilością informacji i dowiedziałem się, że u męzczyźni z obcietymi paznokciami sprzedają o 20% więcej towaru niż bez obcietych. Dowiedziałem sie także, że nalezy się wystrzegać w biznesie kobiet pachnących wanilią gdyż podświadomie kojarzymy ten zapach z matczynym mlekiem i stajemy się bardziej ulegli w negocjacjach lub chetniej kupujemy nipotrzebny towar.
Czytaj na Forum Merytorium.pl