Wojciech Spytek (ProgramyPartnerskie.info): „Rozważam możliwość sprzedaży zagranicznego produktu w Polsce. Produktem tym są e-booki(...) Jaki może być popyt na tego typu anglojęzyczne publik
Rozważam możliwość rozpoczęcia sprzedaży zagraniczego produktu w Polsce. Produktem tym są e-booki (tematyka: marketing sieciowy).
O jakość produktu nie muszę się martwić (jest wysoka, z wystarczającym zapleczem rekomendacyjnym).
Zasadnicze pytanie: jaki może być popyt na tego typu anglojęzyczne publikacje? Znajomość języka nie jest w docelowej grupie najgorsza, ale... Myślę, że przekonanie potencjalnych klientów do anglojęzycznych e-booków, nawet jeśli są najlepsze w swojej klasie, będzie trudne. W jaki sposób powinienem podejść do tego problemu?
Produkty są sprzedawane poprzez atrakcyjny program partnerski, do którego wstąpienie nie wymaga nakładu finansowego. Dlatego też wydaje mi się, że mam szansę pozyskać sporą liczbę aktywnych partnerów. Problem pozostaje ten sam - całość jest w języku angielskim.
Jednym zdaniem: czy bariera językowa dla produktu wyklucza tego typu przedsięwzięcie? Jeżeli nie - co należy zrobić, aby zniwelować jej ujemny wpływ na efektywność sprzedaży?
Czytaj na Forum Merytorium.pl