Systemy pay-per-email jako narzędzie promowania PP

wtorek, 15 październik 02, 13:29

Czy osoby próbujące zarobić zapisując się do systemu pay-per-email będą zainteresowane programami partnerskimi?

Mateusz Chłodnicki napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-10-15 11:29:58:

Jakis czas temu przekonalem sie na wlasnej skorze (co bylo do przewidzenia) o nieskutecznosci tego typu systemow jesli chodzi o mailing reklamowy dotyczacy "zwyklej" oferty.

Dzisiaj zastanowila mnie jednak dosc istotna mysl: uzytkownikami takich "programow" sa zazwyczaj ludzie, ktorzy pragna zarobic cos w sieci, w ten czy inny sposob. Naiwnie sadza ze mozna zarobic poprez otrzymywanie reklam. Ale nie w tym rzecz.

Rzecz w tym, czy nie wydaje sie Wam, ze wlasnie taka baza adresow, takich osob jest idealnym targetem dla promowania wlasnego PP?

Oczywiscie mailing musialby byc odpowiednio przygotowany pod katem wlasnie takich uzytkownikow. Pytanie tez czy zostalby "puszczony" jesli krytykowalby systemy placenia za reklame.

Ale ogolnie co sadzicie o takim koncepcie? Wydaje mi sie ze to MA szanse zadzialac. Ciekaw jestem zdania innych. A moze ktos juz mial jakies doswiadczenia w tym aspekcie? Czytaj na Forum Merytorium.pl