Jak pocztówka może zmienić nastawienie klienta?

wtorek, 10 wrzesień 02, 16:14

Ciekawa, pełna przykładów i wniosków rozmowa o delikatnych sposobach zdobywania lojalności klientów i przypominaniu im o własnej firmie.

P.Majewski napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-09-10 14:14:07:

Ostatnio kupowałem 3 książki z Krakowa. Doszły 2.

W paczce znalazłem jednak pocztówkę z obrazem martwej natury i recznie napisanymi podziękowaniami i przeprosinami za brak jednej książki (+ wyjaśnienie).

Jest to jedna z najlepszych technik pozytywnego nastawiania klienta po wpadce, z jaką się spotkałem. Drobiazg, ale ktoś jednak poświęcił czas, aby wybrać kartkę i to napisać.

Nie wiem, czy ta firma dodaje kartkę do każdego zamówienia - proponowałbym tak właśnie robić. Czytaj na Forum Merytorium.pl