case study: UWAGA!!! WIELKI WAKACYJNY KONKURS RUSZA!

środa, 7 sierpień 02, 14:13

Mailing z Gazeta.pl zachęcający do wzięcia udziału w konkursie został oceniony pod względem treści i konstrukcji.

Wojtek Kyciak napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-08-07 12:29:41:

666666; padding-left:5px;">500 Wielki wakacyjny konkurs portalu Gazeta.pl rusza już w poniedziałek 29 lipca!
5 tygodni zmagań, 4 sposoby na zbieranie punktów 500 pytań do odgadnięcia, i...
super Notebook IBM ThinkPad A31 model 2652-BXG może być Twój.

Do tego co tydzień do wygrania Komputer IBM NetVista A22p Desktop model 6349-73G i polary Gazeta.pl!

Szczegóły: zasady, dokładny opis nagród i regulamin konkursu znajdziesz na stronie http://www.gazeta.pl/wakacje.

Sponsorem konkursu jest Partner Handlowy IBM - firma Matic Sp. z.o.o. z Warszawy,


Więcej informacji o nagrodach znajdziesz na stronie: http://www.matic.com.pl/gazeta.htm



Dostałem taki właśnie list. I zainteresował mnie na tyle, że przeczytałem go do końca. Zwróćcie uwagę na tytuł zachęca do przeczytania. Czy myślicie, że taki mailign może być skuteczny? Czytaj na Forum Merytorium.pl