Extranet czyli jak utrzymać stały kontakt z klientem

czwartek, 11 lipiec 02, 14:53

W trakcie opracowywania serwisu dla klienta dajemy mu możliwość "podglądania" postępów prac. Extranet staje się standartem wśród firm tworzących serwisy na zamówienie.

Dawid Pytel napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-07-10 22:16:45:

Jako, że projektuję strony www chcę moim klientom umożliwć jak najlepszy wgląd w ich serwisy.

Na mojej stronie chciałbym umożliwić klientom (po wcześniejszym zalogowaniu) zobaczenie postępu pracy nad ich stronami. Rozwiązanie takie według mnie potrafi wzbudzić nie tylko wrażenie profesjonalizmu, odpowiedniego i poważnego podejścia do klienta ale przede wszystkim zaufanie.

Jestem ciekaw co sądzicie o takim pomyśle? Na niewielu stronach spotkałem się z takim systemem ale wszędzie nazywało się to EXTRA net. czy jest do nazwa umowna? Czytaj na Forum Merytorium.pl