Nieodebrane zamowienie ze sklepu.

czwartek, 20 październik 05, 00:00

Zamawiamy CD w sklepie internetowym, bo zależy nam na czasie. Jedak zamówienie przychodzi z opóźnieniem, o czym sklep nie zawiadamiał. My CD już nie chcemy, a sklep chce pieniędzy. Co teraz?

Tomasz Gregorczyk napisał/a na Merytorium.pl dnia 2005-10-20 18:17:26:

Witam,
czy w przypadku zamowienia czegokolwiek w sklepie internetowym mam prawo w okreslonych okolicznosciach nie przyjac przesylki ? Jak zapatruje sie na to polskie prawo?

Podam przyklad.
Zamowiona plyta CD. Po tyg. od zamowienia status zamowienia zmienia sie na "W trakcie realizacji". Po tyg. od zmiany statusu przychodzi przesylka. W tym czasie zakupilem plyte taniej w innym miejscu poniewaz zalezalo mi na czasie. Sklep oparty na osCommerce, stad de facto brak "zywego" kontaktu z klientem. Powiadomienie o zlozeniu zamowienia jest przesylane automatem. Zmiana statusu zamowienia wymaga juz jednak ingerencji ludzkiej, ale o ile mi wiadomo, w wiekszosci sklepow, po statusie "W trakcie realizacji" nastepuja sakramentalne "Wyslane" i mozna czekac na listonosza/kuriera.

Gdyby sklep internetowy zareagowal w ciagu powiedzmy 3 dni to nie kupowalbym gdzie indziej, a tak czas sie jak dla mnie zbytnio wydluzyl. Czytaj na Forum Merytorium.pl