This page want's to use cookies for statistics, analytics, marketing and personalisation purposes. You will find more info about cookies in Privacy Policy of this site.

Definicja CPT (Cost Per Transaction)

poniedziałek, 15 kwiecień 02, 22:00

CPT to koszt wygenerowania jednej transakcji przy wykorzystaniu danej kampanii reklamowej. CPT obliczamy dzieląc ilość transakcji przez koszty kampanii.

P.Majewski napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-04-15 21:52:47:

Może stworzymy w CNEB.pl słownik fachowych terminów? Rozwińcie te definicje i dodajcie swoje.

CPT (Cost Per Transaction)

CPT - to skrót od angielskiego Cost Per Transaction. Jest to koszt wygenerowania jednej transakcji przy wykorzystaniu danej kampanii reklamowej. CPT obliczamy dzieląc ilość transakcji przez koszty kampanii. CPT w zestawieniu z zyskami z jednej transakcji daje wskaźnik opłacalności reklamy.

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE