"Zbyt tanio" - czyli o cenie psychologicznej

sobota, 6 kwiecień 02, 23:32

Co sprawia. że nie akceptujemy nawet najmniejszych podwyżek niektórych produktów, a na inne nawet nie spojrzymy, jeśli będą miały za niską cenę. Jak manipulować ceną dla uzyskania największego zysku?

WEBMAC napisał/a na Merytorium.pl dnia 2002-04-06 20:42:49:

W niektórych przypadkach sprzedawanie czegoś dużo taniej niż konkurencja może wręcz odstraszyć klienta, szczególnie jeśli firma jest nie znana. Tok myślenia: "O jak tanio ! Zaraz, ale właściwie to dlaczego tak tanio ? Konkurencja ma o połowę drożej". I w ten sposób zaczynają się wątpliwości. Czy na pewno jest dobra jakość produktu/usługi ? Nie znam tej firmy, nie mam do niej zaufania. A może się po miesiącu zwinie z moją kasą ? W takim przypadku jeśli klientowi nie zależy bardzo na cenie to pójdzie do konkurencji. Jestem ciekawy Waszych opinii. Czytaj na Forum Merytorium.pl