Ocena strony sprzedającej usługi operatora telekomunikacyjnego.
Witam,
Jestem pracownikiem odpowiedzialnym za sprzedaz online alternatywnego operatora telekomunikacyjnego, firmy Tele24. Firma znana jest ze sprzedazy kart prepaidowych umozliwiajacych tansze polaczenia miedzynarodowe. Nie jest to typowy e-biznes - w tej chwili przychody ze sprzedazy on-line stanowia okolo 15% przychodu firmy z tendencja spadkowa.
Uwazam ze wspierajac sie okolo 5 000 punktow sprzedazy detalicznej latwiej jest rozkrecac biznes online. Co prawda przelozenie reklamy offline na wizyty i zakupy na stronie jest male ale drukujac adres strony na dziesiatkach tysiecy ulotek musi przyniesc zwiekszenie ruchu na stronie.
Tym postem rozpoczynam serie na temat http://www.tele24.pl
Na poczatek prosilbym o ocene estetyczna strony, komunikacji, funkcjonalnosci, szybkosci ladowania ale take opisu produktu i zrozumialosci oferty.
Kolejne posty beda dotyczyly zastosowanych metod komunikacji z klientem, marketingu sieciowego, programow partnerskich i lojalnosciowych.
Model biznesu jest prosty - nalezy zachecic klienta do pierwszego zakupu a pozniej zarowno charakterystyka produktu jak i mechanizmy marketingowe spowoduja ze stanie sie stalym klientem.
Nie chce przekazywac wlasnych wrazen zeby nie wplywac na Wasza opinie. Kazda opinia jest wazna. Zapraszam do testowania.
pozdrawiam
Bartek Kyciak
TELE24 - Telekomunikacja z usmiechem!
Czytaj na Forum Merytorium.pl