Dzień i pora a skuteczność mailingu

środa, 4 sierpień 04, 10:01

Wysyłasz mailingi? Czy wiesz, że w niektóre dni mailing jest skuteczniejszy, a w inne zdecydowanie mniej i to z bardzo racjonalnych powodów?

Wojciech Spytek napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-08-04 6:39:16:

Niedawno zastanowiło mnie to zagadnienie, pogrzebałem trochę w płatnych i bezpłatnych publikacjach... Wyszło co następuje:

- najgorszy jest piątek po południu - myśli odbiorcy są skoncentrowane na weekendzie

- najlepsza jest środa, a ogólnie przedział wtorek - czwartek.

- najlepszą porą dnia jest późne przedpołudnie - wtedy nie myśli się o duperelach typu śniadanie/poranna toaleta czy kolacja/wieczorny film/pójście spać. Jest najwięcej czasu na czytanie, no i do wieczora dużo czasu, więc "efektywna rezerwa czasowa" jest największa.

Przemyślałem to i myślę, że ma ręce i nogi. Testów nie robiłem, bo nie bardzo miałem jak - już wkrótce przeprowadzę takowe z kilkoma produktami.

Tymczasem chętnie posłucham Waszych przemyśleń i doświadczeń. Czytaj na Forum Merytorium.pl