Różni partnerzy - różne prowizje i rabaty

piątek, 2 lipiec 04, 11:06

W pewnym programie partnerskim dużym problemem stało się, iż różni partnerzy moga oferować klientom różnej wielkości rabaty. Jak rozwiązać problem nie odstraszając klientów i partnerów?

perl napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-07-02 11:36:13:

Witam,
Mam problem który pociąga za sobą wiele pytań, lecz rozwiązanie pewnie banalne nie przychodzi m do głowy, a mianowicie:

Obsługuję sklep internetowy z branży motoryzacyjnej, w którym zaimplementowana jest obsługa różnego rodzaju rabatów, jako że sklep współpracuje z wieloma firmami stworzona została aplikcja która ma na celu rozpoznawanie z jakiej witryny (firmy) klient do nas przyszedł i tak osoba taka dostaje COOKIES który jest ważny przez np. 60 dni i dzięki temu dostaje rabat 1% na wszystkie produkty, lecz umowa z inną firmą mówi, że jeżeli wejdzie on od niej dostanie 2% rabatu. Co zrobić jeżeli klient mając rabat 1% wejdzie na stronę firmy która oferuje rabat 2% będzie chciał wejść na naszą stronę, aby w przyszłości (60 dni) miał 2%.
Jak rozwiązać ten problem nie odstraszając lub nie wchodząc w drogę klientom i współpracującym firmom?

Pozdrawiam
Skóra Marcin Czytaj na Forum Merytorium.pl