Wojna cenowa vs jakość.

niedziela, 23 maj 04, 13:37

Walcząć z konkurencją nie raz się zastanawiamy, czy prowadzić wojnę cenową czy też rywalizować jakością obsługi. Jednak czy klient doceni jakość sklepu? A może zwraca tylko uwagę na cenę?

Grzegorz Skaruz napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-05-22 23:31:55:

Po uruchomieniu mojego sklepu () moja główna konkurencja obniżyła ceny o ok. 2 zł (np. na kwocie 20 zł). Wcześniej ceny mieli o 1 zł wyżej ode mnie, teraz mają o 1 zł niżej ode mnie.

Czy warto obniżyć ceny w sklepie do podobnego poziomu czy konkurować czymś innym? Nie znam ich poziomu obsługi klienta, za to samą stronę mają gorszą (sklep z gotowca), ale bogatszy asortyment (ja dopiero go poszerzam).
Ja mam za to obniżone koszty przesyłki (3 zł - przelew, 6 zł - pobranie). Czytaj na Forum Merytorium.pl