"Darmowy" , "gratisowy", a może inaczej?

środa, 19 maj 04, 14:45

Dobór odpowiednich słów w ofercie ma kluczowe znaczenie dla jej skuteczności. Czy należy mówić o bezpłatnych elementach, czy też "darmowości" należy się wystrzegać?

Wojciech Spytek napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-05-19 13:16:52:

W żadnym anglojęzycznym opracowaniu nie znajdę odpowiedzi (tam jest jedno "free" i kropka - szczęściarze...), więc poruszam tę kwestię tutaj.

Z moich przemyśleń:

darmowy - dla "luźnych" serwisów z "luźnymi" grupami docelowymi

bezpłatny - dla "poważnych" serwisów z "poważnymi" grupami docelowymi

Wiem doskonale, że ludzi nie można podzielić na "poważnych" i "luźnych" (ten sam człowiek, dwie różne sytuacje - i już mamy rozdwojenie jaźni) - chodzi mi tu bardziej o styl i klimat, w jakim ma być utrzymana oferta.

Wasze odczucia? Może doświadczenia? Czytaj na Forum Merytorium.pl