"Jest taki mit, że jak klientowi powiem, co wiem..."

wtorek, 27 kwiecień 04, 12:07

...to nic nie zarobię." Krótka wypowiedź o tym, że dzielenie się własną wiedzą tylko przsparza nam klientów, zamiast ich zabierać.

Damian Daszkiewicz napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-04-27 12:34:29:

Kiedy drukarka jednego gościa zaczęła smarkać i brudzić po kartkach, ten zadzwonił do lokalnego serwisu. Tam pewien uprzejmy człowiek wyjaśnił mu, że prawdopodobnie drukarka wymaga tylko czyszczenia.
Ponieważ w ich sklepie biura za taką usługę 50 $, polecił mu aby przeczytał dokładnie instrukcję obsługi i spróbował samemu ją przeczyścić.
Bardzo mile zaskoczony klient zapytał:
- Czy twój szef wie o tym, że obniżasz jego dochody?
- Pewnie, że wie. Właściwie to był jego pomysł.
- Jak to?
- Z reguły zarabiamy więcej na naprawach, kiedy pozwolimy klientom najpierw coś s***** samemu.



Ten dowcip wydaje mi się dziwnie znajomy Puszczenie oczka Czytaj na Forum Merytorium.pl