Czy przygotowując ofertę dla osób podejmujących decyzje w imieniu firmy, (gdzie stosunki są bardzo biznesowe), można przygotować ofertę typową dla B2C ?
Witam!
Przedzieram się właśnie przez forum i chłonę wiedzę
Zauważyłem jednak, że na forum porusza się przede wszystkim tematy marketingu kierowanego do "ludzi" (w dużym uproszczeniu).
Firma w której ja zajmuje się marketingiem działa w branży chemicznej - zajmujemy się dostarczaniem odczynników i surowców chemicznych. Nie chce się rozwodzić nad szczegółami, ale ogólnie chodzi o to, że dycydentami są zaopatrzeniowcy.
Zastanawiam się do jakiego stopnia można zastosować techniki opisywane szeroko na forum i w artykułach do strony firmowej.
Chyba trzeba nieco subtelniejszego podejścia do tematu niż:
"Ty też możesz śmiać się z zawalonych robotą zaopatrzeniowców -- Jeśli skorzystasz z naszych usług!" ;)
Moje pytanie brzmi:
Jak połączyć chłodny profesjonalizm "strony korporacyjnej" z nachalną perswazją "sklepu z ebookami" ?
Czytaj na Forum Merytorium.pl