Jak zdecydowanie zwiększyc zadowolenie Klientów.

sobota, 10 kwiecień 04, 16:54

Błyskawiczna dostawa zamówionego towaru napewno zachwyci klienta. Dlaczego tak rzadko zdarza się to w sklepach internetowych?

P.Kowalski napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-04-10 21:04:35:

Byc może to co napisze nie jest żadnym odkryciem, jednak mysle że warto podkreślić, podam na przykładzie:

- paczke w moim sklepie zamawiasz wieczorem, lub do godziny 11.30
- paczki wychodzą codziennie priorytetem za pośrednictwem poczty-polskiej
- klient dostaje zamówienie następnego dnia!!!

I teraz prosze zadajcie sobie pytanie, ile paczek zamawianych przez internet dostaliście nastepnego dnia? ... bo ja np. jedną jedyną(to ta która dała mi do myślenia), ale 99% dostaje w nastepnym tygodniu.

Zapewniem że większośc klientów wpadnie nieomal w euforie, jesli dostarczycie mu towar na nastepny dzień, i na długo zapamięta Was jako sklep inny od wszystkich. Czytaj na Forum Merytorium.pl