Google AdWords wychodzi naprzeciw użytkownikom.

niedziela, 7 marzec 04, 09:45

Musisz ujrzeć to na własne oczy, bo nie uwierzysz - Google wysyła e-maile do klientów gdy uzna, że wybrane przez nich słowa kluczowych nie są odpowiednie. Co więcej - proponuje słowa zastępcze!

aki napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-03-07 16:34:28:

Witam,

Zaskoczył mnie list z Googla:

666666; padding-left:5px;">Hello Andrzej,

Thank you for advertising with Google AdWords. After reviewing your
account, I have found that one or more of your ads or keywords does not
meet our guidelines. The results are outlined in the report below.

----------------------------------------------
Campaign: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
----------------------------------------------

AD TEXT:

XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Najlepsze XXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXX
http://helion.pl

Action taken: Suspended - Pending Revision
Issue(s): Superlatives
~~~~~~~~~

SUGGESTIONS:
-> Ad Text: Your ad does not meet our standards for proper use of
superlative(s). Please remove this superlative(s) from your ad. I
suggest making the following change(s):

Current: "Najlepsze"
Consider replacing with: "Ciekawe, dobre"


Kurcze, mają zbudowany system podpowiedzi zamienników "niewłaściwych" słów dla każdego języka? ;) Czytaj na Forum Merytorium.pl