Oferta agencji interaktywnej a gra na emocjach

niedziela, 1 luty 04, 00:00

Pomysł na dobrą ofertę agencji interaktywnej? Jak stworzyć dobry i za razem wyróżniający się sales letter dla tego typu działalności? W materiale case study temat copywritingu.

Morello napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-02-01 14:48:39:

Jestem w trakcie pisania oferty na potrzeby strony www swojej agencji interaktywnej. Muszę przyznać iż wnikliwa lektura materiałów znajdujących się na CNEB nieźle mi zamieszała w głowie. Początkowo sądziłem, że moja oferta powinna być krótka,treściwa, nie nacechowana emocjonalnie, lecz teraz mam wątpliwości. Czy koncepcja Piotra (pisanie długich, nacechowanych emocjonalnie ofert) może być skuteczna dla firmy o takim profilu jak moja? Wydaje mi się, że moi potencjalni klienci nie powinni kierować się emocjami, lecz racjonalną analizą treści. Czekam na Wasze rady i opinie.

Aaaa... byłbym zapomniał, co sądzicie o tekście zaproponowanym przez mojego znajomego copywritera?

666666; padding-left:5px;">
Jako jedna z nielicznych agencji interaktywnych w Polsce wiemy w jaki sposób efektywnie wykorzystać możliwości internetu dla rozwoju i promocji marki Twojej firmy, dla zwiększenia jej sprzedaży oraz stworzenia solidnego wizerunku, dla Ciebie.

(teraz powinna być ciekawa informacja lub referencja)

Efektywnie, to znaczy w taki sposób, aby Twoja firma osiągnęła w Internecie określone cele. I wiesz co? Udaje nam się to w 100%! W 100%, ponieważ do tej pory każdy, powtarzam, KAŻDY! klient był zadowolony z naszych usług.

Kilka lat działalności na rynku usług internetowych oraz marketingowych każdego członka zespołu pozwoliło nam na wypracowanie optymalnej metody pracy, dzięki czemu możesz być pewien, że wykonamy Twoje zlecenie w terminie. Współpraca dobrych i kreatywnych grafików z ekspertami w dziedzinie e-marketingu to podstawa naszego sukcesu. Lecz nie jest to jedyna cecha, wyróżniająca naszą firmę. Jesteśmy jedyną agencją interaktywną w Polsce, która oferuje DARMOWĄ OPIEKĘ KONSULTANTA ds. E-MARKETINGU PRZEZ PIERWSZY ROK DZIAŁALNOŚCI TWOJEGO SERWISU. Będzie on Twoim przewodnikiem na drodze do Twojego sukcesu w Internecie. (szczegóły)
Nie opuścimy Cię. Każdego klienta traktujemy jak partnera.
(referencja)
Skontaktuj się z nami już teraz, opowiedz nam o swojej firmie, przygotujemy szczegółową analizę możliwości współpracy z Tobą, stworzymy wstępny projekt, a następnie zadecydujesz, czy warto skorzystać z naszych usług.




Z góry dziękuję. Czytaj na Forum Merytorium.pl