Jak zastosować copywriting w e-sklepie z 50 produktami?

środa, 14 styczeń 04, 11:38

Wiadomo, że każdy produkt będzie sprzedawał się lepiej, jeśli będzie miał specjalnie napisaną ofertę. Ale jak to zrobić, jeśli produktów jest kilkadziesiąt?? Jest pewien sposób...

hADeSik napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-01-14 8:56:22:

Wciąż rozmawiamy nad ofertą, ściągnięciem klienta, zagraniem emocjami itp. ale...

Sytuacja:
jest sobie sklepik internetowy (np. http://www.sklep.4un.pl ;))
są produkty, i opisy poszczególnych produktów

---
wiadomo że oferta itp. ale czy sklep w którym jest 50, 100, 500 czy 1000 produktów ma pisać ofertę dla każdego produktu osobno :?:
bo moim zdaniem w pewnym momencie można się zarżnąć (mam na myśli przygotowanie dobrej oferty dla kilkuset produktów - każdy produkt osobno - zaczyna to być dość pracochłonne)
---

i teraz mamy potencjalnego klienta, który szuka konkretnego produktu z naszej oferty, natomiast trafia on bezpośrednio na stronę z opisem tego produktu

i co teraz?
jeśli mamy na stronie głównej (ogólną) ofertę (nawet świetnie przygotowaną) to on jej nie widzi, bo znalazł się od razu na stronie produktu, którego szuka...

czyli należałoby tutaj napisac dobry tekst marketingowy osobno dla każdego produktu, ale jak wspominałem to może być dość pracochłonne...

PS: pytanie nie jest gdybaniem - po prostu np. z Googla ludzie wchodzą na stronę z konkretnym produktem i często bywa tak, że nawet nigdzie nie klikają tylko wychodzą po kilku minutach ze sklepu...

bardzo proszę o opinie Czytaj na Forum Merytorium.pl