Europejskie standardy reklamy online

czwartek, 27 listopad 03, 00:00

Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej i Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie zaakceptowały standardowy pakiet bannerów reklamowych. Jednak nie jest to jedyny standard w Europie ...

P.Majewski napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-11-27 11:36:52:

Organizacje współpracujące z EIAA (Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej) oraz IAB Europe (Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie ) zgodziły się już zaakceptować ustandaryzowany pakiet sześciu formatów reklam.

Składają się na niego cztery formaty wyszczególnione w tzw. "Universal Ad Package" (UAP), ogłoszone przez IAB US w kwietniu 2003 roku oraz dodatkowo dwa z najczęściej stosowanych formatów reklam w Europie: 468x60 Traditional Banner oraz 120x600 Skyscraper.

Ustandaryzowany europejski pakiet form reklam online zawiera:
- 120 x 600 Skyscraper
- 160 x 600 UAP Wide Skyscraper
- 180 x 150 UAP Rectangle- 468 x 60 Traditional Banner
- 300 x 250 UAP Medium Rectangle
- 728 x 90 UAP Super Banner Czytaj na Forum Merytorium.pl