Czy sprzedaż e-booka zawierającego linki tematyczne to przemycona reklama, czy też sprzedaż dodatkowej porcji zamówionych informacji?
Witam,
W trakcie coraz bardziej zaawansowanych prac nad Zlotymi Myslami (wchodzimy w zaawansowene stadium BETA wynikla dyskusja na temat tego, czy Autor ebooka (platny produkt) moze w swojej publikacji umieszczac linki partnerskie.
Chcialbym prosic o ocene takiej sytuacji z punktu widzenia KLIENTA a nie sprzedajacego, autora, czy wydawnictwa.
Jak Klient zareaguje na to, ze kupil platnego ebooka a w srodku probuja jeszcze dodatkowo na nim zarobic?
Czy nie bedzie to mialo negatywnego wplywu na wizerunek wydawnictwa?
Ustalilismy, ze w ebookach dotyczacych programow partnerskich (planujemy 2 takie ebooki!) linki partnerskie sa jak najbardziej na miejscu - gdyby ich nie bylo to czytajacy moglby pomyslec, ze Autor nie zna sie na rzeczy, skoro pisze o mozliwosciach dzialania w PP i nie wykorzystuje takiej wspanialem okazji jak ebook, ktory sam pisze.
Ale co z innymi publikacjami? Co o tym sadzicie?
Czytaj na Forum Merytorium.pl