Na jakim etapie procesu sprzedaży informować klienta o cenie?

piątek, 31 październik 03, 21:19

Cena jest istotnym elementem oferty, ale gdy jest to duża kwota, często wahamy się przed umieszczeniem jej w samej ofercie. Czy słusznie? Co jest gorsze – brak ceny, czy cena relatywnie wysoka?

Tomasz Zdziebko napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-10-31 11:13:33:

Witam,
Czy informacja o cenie produktu powinna się znaleźć w głównej ofercie? Aktualnie o cenie informuje klienta dopiero na formularzu zamówienia, ale ponieważ Piotr ma informacje o cenie na stronie głównej zastanawiam się nad przeniesieniem ceny do oferty głównej. Tylko, że SysKon jest "drogi" (>1000), więc nie chciałbym wystraszyć klienta już na stronie głównej. Z drugiej strony w ofercie mogę poświecić więcej miejsca na argumentację, że 1000 to jednak tanio.

Co o tym sądzicie? Czytaj na Forum Merytorium.pl