Jedna z forumowiczek poszukuje strony, która budowałaby ĹwiadomoĹć marki i firmy, jej wizerunek. Nie musi ona niczego sprzedawać, ważne, zeby budowała oczekiwania i budziła skojarzenia.
Witajcie.
Czy ktoĹ z Was może podać mi przykład strony firmowej, która dobrze buduje ĹwiadomoĹć marki u odwiedzających? Która informuje klientów o tym, o czym powinna, ma dobrą nawigację, doskonale dopasowaną grafikę, a najlepiej jeszcze rozsyła Ĺwietne mailingi do klientów oraz osób zainteresowanych - zarejestrowanych.
Celem nadrzędnym takiej strony nie jest sprzedawanie - zaznaczam, a budowanie zaufania. Może być anglojezyczna.
Czuję intensywną potrzebę obejrzenia takiej strony, jednak sama niczego nie znalazłam. Trudno taką stronę znaleźć, nie wpisze przecież do google "dobra strona firmowa". ;)
Pozdrawiam
Czytaj na Forum Merytorium.pl