hADeSik: „(...) Zaproponowałem promocję na wszystkie produkty o 50%, ale później się zawahałem... i obniżyłem tylko kilka cen... Bo jeśli wszystko będzie w promocji, to co to za promocja?”

slavia napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-10-01 2:14:56:

Ostatnio popełniłem takowy systemik:
Strona - sklep internetowy .

Sklep jest oparty na oprogramowaniu osCommerce.

Wersje językowe to w przypadku 'Informacji' odrębne teksty a nie tłumaczenia.

Grupa docelowa to firmy zajmujące się haftowaniem, które mają zakupić prezentowane wzory. Wzory są sprzedawane w jakimś specjalnym formacie (nie znam się na tym) - klient po zapłacie ściąga odpowiedni plik, który wgrywa sobie do maszyny i może to wyhaftować.
Mojemu klientowi zależy głównie na klientach z zagranicy, aczkolwiek polskimi firmami też nie pogardzi ;)

Jest jeszcze jedna sprawa - padła propozycja aby do końca roku obniżyć wszystkie ceny o 50% (chodzi o zdobycie klientów) - aby uniknąć ręcznego wklepywania cen zaproponowałem promocję na wszystkie produkty o 50%, ale później się zawahałem... i obniżyłem tylko kilka cen...
Bo jeśli wszystko będzie w promocji to co to za promocja?
Stwierdziłem, że chyba lepiej będzie co jakiś czas (tydzień, 2, miesiąc?) robić promocje na inne wzory - jakie są Wasze propozycje w tej kwestii?

Czyli proszę o ogólną ocenę, uwagi, sugestie oraz pomoc w kwestii rozwiązania promocji - na co, jak często zmieniać itp.

Z góry dziękuję za pomoc. Czytaj na Forum Merytorium.pl