hADeSik: „(...) Zaproponowałem promocję na wszystkie produkty o 50%, ale później się zawahałem... i obniżyłem tylko kilka cen... Bo jeĹli wszystko będzie w promocji, to co to za promocja?”
Ostatnio popełniłem takowy systemik:
Strona - sklep internetowy .
Sklep jest oparty na oprogramowaniu osCommerce.
Wersje językowe to w przypadku 'Informacji' odrębne teksty a nie tłumaczenia.
Grupa docelowa to firmy zajmujące się haftowaniem, które mają zakupić prezentowane wzory. Wzory są sprzedawane w jakimĹ specjalnym formacie (nie znam się na tym) - klient po zapłacie Ĺciąga odpowiedni plik, który wgrywa sobie do maszyny i może to wyhaftować.
Mojemu klientowi zależy głównie na klientach z zagranicy, aczkolwiek polskimi firmami też nie pogardzi ;)
Jest jeszcze jedna sprawa - padła propozycja aby do końca roku obniżyć wszystkie ceny o 50% (chodzi o zdobycie klientów) - aby uniknąć ręcznego wklepywania cen zaproponowałem promocję na wszystkie produkty o 50%, ale później się zawahałem... i obniżyłem tylko kilka cen...
Bo jeĹli wszystko będzie w promocji to co to za promocja?
Stwierdziłem, że chyba lepiej będzie co jakiĹ czas (tydzień, 2, miesiąc?) robić promocje na inne wzory - jakie są Wasze propozycje w tej kwestii?
Czyli proszę o ogólną ocenę, uwagi, sugestie oraz pomoc w kwestii rozwiązania promocji - na co, jak często zmieniać itp.
Z góry dziękuję za pomoc.
Czytaj na Forum Merytorium.pl