Jaki powinien być e-mailowy marketing?

poniedziałek, 22 wrzesień 03, 14:00

Badanie przeprowadzone na amerykańskich internautach przez EmailSherpa. Można się z nich dowiedzieć ile procent użytkowników lubi/nie lubi dostawać maile na konkretne tematy i nie tylko.

Piotr Łabuz napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-09-22 16:25:06:

Źródło wiadomości:
http://www.internetstandard.pl/news/news.asp?id=59242
--------------------------------------------

666666; padding-left:5px;">Liczba 16 źródeł, skąd przychodzą do użytkowników e-maile o treści informacyjnej bądź komercyjnej, została określona jako "granica wytrzymałości". Jeżeli internauta doda do listy kolejnego adresata, automatycznie pozbędzie się jednego z istniejących. Tym samym nie ma możliwości, by konsumenci korzystali z większej ilości źródeł informacyjnych - wynika z badania. (...)

Czytaj na Forum Merytorium.pl