Porównanie potencjału reklamowego: Internet - prasa

niedziela, 14 wrzesień 03, 08:42

Grzegorz (MniamMniam.pl): „Nie można robić takich porównań. To tak, jakby porównywać walec drogowy z lambordżini - w zasadzie to pojazdy czterokołowe, ale o zupełnie innych funkcjach i działaniu

fires napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-09-14 17:39:22:

Witam

Piszę artykulik do lokalnego tygodnika o swoim serwisie miejskim, w którym chce miedzy innymi dokonac porównania potencjału reklamy w prasie drukowanej i w serwisie internetowym.

Wymyslilem więc takie uproszczone porównanie:
Serwis o średniej dziennej ilości odłson: 600 (tyle razy reklama zostanie wyświetlona, jakkolwiek niekoniecznie unikalnemu userowi)
Odpowiednikiem tego jest tygodnik, którego nakład wynosi: 600 * 7 dni = 4200.

Zdaje sobie sprawe, że jedną kupioną gazetę czyta zwykle więcej niz jedna osoba, a w serwisie ilość odsłon może nie być (na pewno nie jest) unikalna. Jednak cos musze założyc.

Moze sa na ten temat podobne porównia, albo info ile statycznie osób czyta jedna kupiona gazetę.

A może inny spoósb licznie aktos mi doradzi? Czytaj na Forum Merytorium.pl