Ulotka jest jedną z najpopularniejszych, a przy tym jedną z najbardziej ignorowanych form reklamy. Co zrobić, by nasza ulotka była skuteczna?

Dariusz Mlynarski napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-09-11 14:27:09:

Witam

Mam do Was prośbę o obejrzenie i opinie nt. ulotki, która ma być roznoszona w sposób ściśle kontrolowany po wyselekcjonowanych dzielnicach miasta Gdyni, oraz ma być powtarzana cyklicznie, w tej samej lub zmienionej postaci. Ulotka ma trafiać do ludzi nam nieznanych, wkładana do skrzynek pocztowych.

Będę wdzięczny za uwagi co do formy i treści tej ulotki. Będę się dzielił doświadczeniami.

Zaistniał również pomysł stworzenia gazetki dystrybuowanej na tej samej zasadzie, z częstotliwością miesięczną, o objętości 8 stron A5 traktującej o tematyce związanej ze zdrowiem, terapiami oraz tzw. zdrowym stylem życia. Gazetka ma być nośnikiem tekstów informacyjnych oraz tekstów reklamowych. Co Pan sądzi o takim pomyśle? Wszak to przeniesienie internetowego newslettera w świat rzeczywisty. Oczywiście tutaj nasuwa się problem, hmm, "spamu". Jak dotąd nie mam pomysłu jak to obejść.

Będę wdzięczny za uwagi.
Oto adres pod którym można obejrzeć wspomnianą ulotkę.
http://neovita.pl/goodlife2.gif Czytaj na Forum Merytorium.pl