case study: niefortunny mailing na Onecie

piątek, 5 wrzesień 03, 11:17

Wybitnie krótka dyskusja, ale warta przeczytania - ku przestrodze nieprzewidujących marketingowców...

aki napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-09-05 7:31:46:

Trochę wstyd, ale podzielę się tą naszą wpadką, żeby komuś innemu się nie przytrafiło.

Dwa tygodnie temu poszedł fajny targetowany mailing na 70.000 kont onetu, zawierający jakieś informacje o promocji kilku książek, coś o bestsellerach, etc. Skuteczny i pod względem CRT i sprzedaży. Ale ja nie o tym.

Sprytnie na końcu maila było także zaproszenie do zapisania się do newslettera. Niefortunnie zapraszające na stronę z administracją adresem, z której się można zarówno zapisać jak i wypisać. Ludzie, którzy trafili na tą stronę potraktowali to trochę tak, że w ogóle się mogą wypisać z dostawania reklamowych maili (pewnie oryginalnych Onetowych też).

No i teraz saldo operacji (w aspekcie naszego newslettera): na liście adresowej naszego newslettera w domenie onet.pl kilkaset adresów mniej...

Ładne, nie? ;) Czytaj na Forum Merytorium.pl

Poprzedni