Aragon.pl - dodatki do wysyłanych zamówień

wtorek, 26 sierpień 03, 12:25

Następny, bardzo pomysłowy sposób na zwiększenie lojalności klienta zaczerpnięty z księgarni Aragon.pl, która celuje w CRM.

cebula napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-08-26 11:22:31:

W Aragon.pl prowadzimy bardzo bogaty program lojalnosciowy, miedzy innnymi "ludzkie" podejscie do klienta, stosowne mailingi i promocje. Drukujemy Karty Klienta itp.

Aragon.pl to Księgarnia skierowana dla e-biznesmenow, czyli programistow, webmasterow, managerow, wlascicieli firm itp.

Natomaist nasze wydawnictwo ESCAPE Magazine sprzedaje plyty z materialem szkoleniowym dla maturzystow (www.sciaga.div.pl - ymczasowy adres)

Doszedlem do porozumienia z wydawca magazynu DobryHumor http://www.dobryhumor.pl zapewne duzo osob kojarzy to pismo z dow**mi.

Bede dysponowal nuemrami DH, ktore wyszly juz z kioskow i sa przeznaczone do Archiwum. takie numery, ktore maja miesiac-dwa miesiące opoznienia. Zamierzam je dodawac do sprzedawanych przez Wydawnictwo CD oraz do zamowien z Aragon.pl.

Partie kilkuset zamowien z "dokladka" napewno zrealizuje, ze tak powiem do testow, i ocenie, czy odbija sie Ona na zadowolenie i lojalnosc klientow.

Jednak chcialbym sie dowiedziec co Wy sadzicie o takich manerach?

Ksiegarnia co jak co biznesowa, a magazyn o humorze. Jezlei chodzi o target do w Wydawnictwie to nie ma problemu, gdyz to ejst mlodziez. Byc moze Aragon.pl to inna grupa docelowa niz Dobry Humor, ale wydaje mi sie iz zamieszczenie takiego upominku nie zaszkodzi.

A jakie jest wasze zdanie? Czytaj na Forum Merytorium.pl