Bach, Metallica, Fasolki... czy mogą mieć dobry wpływ na Internautów odwiedzajacych witrynę?
Czy sądzicie że warto ubarwić serwis firmowy przyjemną melodią? Moja firma zajmuje się Ĺwiadczeniem usług typu webdesign, e-marketing itp. W ofercie mamy również punkt "realizacja dźwięku na potrzeby serwisu www", tak więc myĹlę, iż udźwiękowienie własnej strony to dobry pomysłem. Moim zdaniem nieźle wykonana Ĺcieżka dźwiękowa pozytywnie wpływa na wizerunek firmy, a odpowiedni dobór i intensyfikacja dźwięków w zależnoĹci od działów może "pomóc" odwiedzającemu w wykonaniu zamierzonej przeze mnie akcji. Muzyka spokojniejsza w dziale OFERTA moze skupiać uwagę goĹcia, relaksować go i zmusić do przeczytania całej oferty, podczas gdy szybsza użyta w podstronie kontakt moze miec wplyw na zlozenie zamowienia. To są jednak jedynie moje domysły, nie jestem w tej dziedzinie specjalistą i mogę się mylić. Czekam na Wasze opinie. Czytaj na Forum Merytorium.pl